måndag 29 november 2010

Tom Bergeron

Toms inklippta huvud. Roligt? Nä.
Idag har jag sovit mycket längre än vad jag egentligen hade tänkt göra. Vi hade tvättid imorse, eller vi har det nu med för den delen, så vi gick upp vid kvart i sju för att sortera tvätt. När vi var klara gjorde jag den förfärande upptäckten att vi inte hade något tvättmedel, puh. Och affärerna öppnar inte förrän åtta, puh.
Så jag gick och lade mig igen, Tomas satt uppe så länge, och spelade WoW (förvånad?).
Och nu när jag vaknade hade Tomas redan fixat allt! Awh :)

Och nej Tom Bergeron, du är INTE rolig!! Han är programledare för America's Funniest Home Videos för de som inte vet, och det är på tv just nu, bakom mig, jag hör hans röst hela tiden.

Tom Bergeron tror att man tittar på programmet för att han är med, inte för videornas skull. Han till och med klipper in sitt eget huvud i videorna, och låtsas att det är han som är med! Ja, det är sant, det låter ju helt vansinnigt! Storhetsvansinnigt!

Är jag rolig nu? Nä.
Han och Charlie Sheen är mina värsta personer.
Så, nej, Tom Bergeron, du är INTE rolig! Dock så kan du vara den mest o-roliga människa någonsin, grattis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ta din tid att skriva vem du är, det blir roligare så!