fredag 4 februari 2011

Aqua!

Nu är det dags att skaka av oss förra inläggets sliskigheter, gällande min och Alex kärleksförklaring, och ägna oss åt lite mer seriösa angelägenheter, nämligen; AQUA!

Är det bara jag, eller är Aqua bah såå himla bra?
Fast det jag älskar mest med den här videon är Renés (han som är Doctor Jones) utseende.
Vid första anblick tror man att han är en tuffing, men rakat huvud, tatuering och ja, ni fattar, hela hans image.
Men när man tittar närmare så ser han så oerhört snäll ut i ansiktet! Och se bara så härligt fånig han är i videon! Fantastiskt!
Titta och njut!


4 kommentarer:

  1. Mera sliskigheter!
    Men ja, han ser faktiskt alldeles för snäll ut för att få ha rakat huvud och tatueringar. Blir såna mixade signaler. Skapar förvirring.

    När vi ändå är inne på ämnet: Vad hände egentligen med spikes (frisyren)? Personligen tycker jag att den va stencool. Antagligen det bästa som hände under hela 90-talet. Jag menar, kolla på honom, Sören eller vad han heter, han är ju helfräsig.

    SvaraRadera
  2. ...och jag menar ju självklart den kommersiella frisyren spikes som var väldigt populär under 90-talet. Punkare räknas inte.

    SvaraRadera
  3. Jag vet, det är hans till synes blandade identitet enbart som orsakar min förvirring när jag tittar på Aquavideos. Allt annat är liksom glasklart! Det passar inte ihop, han borde ha tänkt på det.

    Och ja, huvudet på spiken (haha)! Spikes är hela anledningen till varför jag saknar 90-talet!
    Skaffa't, Alex! :)

    SvaraRadera
  4. Ja det sabbar helhetsbilden liksom!

    Haha åh, ordvitsar! :D
    Ja, jag ska fan skaffa. Och såna där goggles. Kommer du ihåg dem? Vafan va det om liksom?
    Haha, nu kör vi!

    SvaraRadera

Ta din tid att skriva vem du är, det blir roligare så!