söndag 20 februari 2011

Melodifestivalen deltävling 3. NOT.

Nej hörrni, det kommer inte bli någon rapportering angående melodifestivalen del 3 ikväll.

Dels för att jag just kom hem från Emelie som hade födelsedagskalas, och dels för att jag inte sett den.
Men frukta icke! Jag lovar att se alla låtar imorgon, och såklart skriva ner mina värdefulla och oh, så populära åsikter här.
Ja, såklart inte bara för att skriva ner mina åsikter, utan för att det sitter i mina gener att kolla på melodifestivalen. Om jag missar ett avsnitt blir jag incomplete. True story. (<--Damn you, HIMYM, vad jag har börjat missbruka det uttrycket.)

Men nu till något mycket viktigare! Som sagt så fyller min Emelie år, och i födelsedagspresent (och lite i present till mig själv) bestämde jag mig för att hon och jag ska gå och se Magnus Betnér på Skandiateatern på torsdag. BAM! Ajusteh! Betnér! Du läste rätt.

Jag taggar med att plugga varje dag, varje timme fram tills dess. Och fortsätta med det även efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ta din tid att skriva vem du är, det blir roligare så!