torsdag 10 mars 2011

Angående den där lilla tjejen..

 Det är bara förmiddag, och jag förberedde mig på en, tills min muminmamma kommer i eftermiddag, ganska ensam pluggdag. MEN gratulationerna väller in, både på Facebook och på sms, och fast dagen inte är slut än, så vill jag TACKELITACKA!
Den perfekta början på en dag!
I eftermiddag kommer som sagt mamma, Johan, mormor, morfar, Ina, Ami och kanske Micke och firar.
Imorrn kommer pappa, Maggan, Johan (igen, min favoritlillebror), Sara och Samuel.
Igår var Tomas familj här.
Och på lördag kommer alla mina andra bästa personer!
Så tack hörrni!

Avslutningsvis; min pappas grattis-sms;
"22 år... Den där lilla tjejen som sprang i cirklar på gräsmattan och bara skrattade...22 år. GRATTIS!"

Han syftar på förra sommaren. Tomas är egentligen inte min pojkvän, utan min personliga assistent.
Närå, han menar såklart den här lilla tjejen;

2 kommentarer:

  1. du är tomas personliga assistent... de har ja fått bekräfftat mååååååååånga gånger!

    SvaraRadera

Ta din tid att skriva vem du är, det blir roligare så!