måndag 21 mars 2011

Johannes Brost

Jag vet att jag lovade skriva igår, men ja, jag brukar ljuga.
 Idag vill jag i alla fall ta upp ämnet; Johannes Brost. Efter Tom Bergeron och Charlie Sheen kommer han lätt trea på min värsta-personer-lista. Han är väldigt skrämmande rent allmänt. Jag vet inte, det finns liksom inte så mycket mer att säga, jag menar, titta på honom.
Han ser ut som om han gjort den här grimasen liite för många gånger, och liksom fastnat: ------------------->

Plus att han ser ut lite som en kalkon. Fast inte lika mycket som den här killen, Claes Månsson:

Jag har ingenting emot Claes Månsson, trots att han ser ut som en kalkon. Det är bara när det är Johannes Brost som ser ut som en kalkon som det är dåligt.

Och ja, ursäkta för det dåliga inlägget. Jag har liksom tappat det. För tillfället i alla fall. Idag får jag skylla på att jag är trött, har tokigt ont i huvudet och kan knappt förmå mig att titta på dataskärmen efter att ha suttit  här och jobbat på min hemtenta i x antal timmar idag. Det hela blir inte bättre av att jag inte kan sluta virka mössor.

2 kommentarer:

  1. det sjuka är ju att claes månsson faktiskt HAR spelat kalkon, i pelle svanslös-julkalendern. han kanske fastnade i sin roll lite :)

    SvaraRadera
  2. zzzzzzzzzzzzzzzznark31 juli 2011 kl. 20:35

    KALLKON!!!! Hahahahahahahahaha!!!!!!!!!!! bästa beskrivningen ever!!!!

    SvaraRadera

Ta din tid att skriva vem du är, det blir roligare så!