torsdag 17 mars 2011

Vill du gå in i duschen med mig?

Idag på förmiddagen var jag och tränade på centralbadet. I omklädningsrummet härjade en gäng flickor från en mellanstadieklass. Jag tjuvlyssnade till följande samtal mellan två av dem:

Tjej 1; Sanna.....?
Tjej 2; Heeeej! Kolla på miiiiig! *dansar naken*
Tjej 1; Hihi! Men duuu, Evelina och jag ska gå in i duschen tillsammans sen.
Tjej 2; Men... Jag skulle ju gå in med Evelina!?
Tjej 1; Jaaa.. Men Evelina sa att hon hellre ville gå in med mig.
Tjej 2; Okej.. *springer iväg och börjar fråga tjej efter tjej om de vill gå in i duschen med henne*

Gjorde man så när man var yngre?

1 kommentar:

  1. Haha, jag brukar med råka ut för dem där mellanstadieungarna och deras helt underbara konversationer :)

    SvaraRadera

Ta din tid att skriva vem du är, det blir roligare så!