måndag 14 mars 2011

Vampyrer, fest och Star Wars

Nu är äntligen min vampyruppsats klar, och jag kan stolt flytta Dracula ur min kurslitteratur-hylla. Allt hade varit bra, om jag inte nu, efter den intensiva vampyranalysen, ligger efter i mytologin, samt att jag fick en hemtenta i idéhistoria idag. Puh.

I lördags hade jag födelsedagsfest! Det var bra. Jag la precis ut bilder på Facebook, för de som är intresserade.
Nu har jag i alla fall fyllt år klart för den här gången. Jag fick massa fina presenter!


Av mamma, mormor och morfar fick jag kameran, av pappa och Maggan fick jag massa presentkort, av Sara och Samuel fick jag presentkort, av Malleh fick jag presentkort, av Tomas föräldrar fick jag presentkort (presentkort är bäst!), av Emelie fick jag en våg med massa klistermärken på och en Pikachu, av Nillan fick jag världens finaste kort, mini-oreos och cider, av Anna och Patrik fick jag ponny-vin och en ponny (!), av Peo och Linn så fick jag vin och av Alex fick jag vin (vin är också bäst!).
Ni är bäst!


Igår drog vi en "lillebror" och var stilla hela dagen. Eller ja, helt stilla var vi inte. Tomas, jag, Johan och Makke hade Star wars-maraton. Dock så var det lite fail, eftersom vi bara såg tre filmer, men det var bra ändå!

(Bara för att jag har fått en kamera, betyder det inte att jag tänker sluta klippa in huvuden i bilder med hjälp av Paint!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ta din tid att skriva vem du är, det blir roligare så!