måndag 31 januari 2011

AAAWH..!

Det här är inget roligt inlägg, så vänta er inget.
Jag vill bara uppmärksamma en av mina kommentarer (som är få, men fullt existerande). Jag blir oerhört glad av kommentarer, och just den här läser jag och finner styrka i väldigt ofta!
Den är skriven av min vän Alex, gäller You look fruity! och lyder som följer;

"Hej! Det har kommit till min vetskap att du är lite ledsen pga avsaknaden av kommentarer på din fina blogg. Därför har jag beslutat att kommentera detta inlägg (som jag för övrigt fann mycket underhållande!). Hur som helst så skulle jag bara vilja säga att jag uppskattar verkligen denna blogg. Något jag kan säga som en person som absolut inte följer några bloggar, då jag finner det mesta larvigt och ett slöseri av tid. Jag hoppas hur som helst att du finner styrka och motivation av min kommentar, då det är just det jag vill ge dig eftersom jag så gärna vill se mer material från dig! (ingen press). Jag kan också upplysa om att jag är väldigt berusad just nu! Men det är ju faktiskt min födelsedag.. Detta är dock ytterst seriöst! Herrå!"


 - Och alla utbrister i ett gemensamt; AAAWH..!

1 kommentar:

  1. Haha nae nu blev jag alldeles rörd ju :') fin äru!

    SvaraRadera

Ta din tid att skriva vem du är, det blir roligare så!