lördag 15 januari 2011

You look fruity!

Puh, vilken slödag.
Att jag klarade muntliga tentan firades ordentligt igår, så idag firar jag med att ligga i soffan och ha Vänner-maraton för mig själv. Men snart kommer Tomas med pizza! Då blir jag glad!

Jag försökte äta en apelsin förut, men jag misslyckades. Jag är inte särskilt förtjust i apelsiner, men jag var hungrig så det fick duga.
Problemet var att jag inte fick upp skalet, det är tydligen supertjockt på apelsiner.
Och när jag, efter en tids klösande, till slut fick upp det, så var ju hela apelsinen täckt av såntdär äckligt vitt, och det var helt omöjligt att få bort. Det gjorde även så att jag inte kunde dela på apelsinen alls, det satt där som en skyddande, ogenomtränglig sköld.

Då försökte jag äta apelsinen som ett äpple, bara ta en tugga rakt av, men inte ens mina tänder kunde göra det vita någon skada.

Det hela slutade med att jag tog en kniv, skar lite i apelsinen, mosade den mot min mun och hoppades att jag skulle få i mig något. Inget fruktkött blev det, men en massa apelsinjuice, och som ett plus var hela mitt ansikte täckt av det, samt en del i soffan!

Sen skrattade jag åt den här videon.

2 kommentarer:

  1. Hej! Det har kommit till min vetskap att du är lite ledsen pga avsaknaden av kommentarer på din fina blogg. Därför har jag beslutat att kommentera detta inlägg (som jag för övrigt fann mycket underhållande!). Hur som helst så skulle jag bara vilja säga att jag uppskattar verkligen denna blogg. Något jag kan säga som en person som absolut inte följer några bloggar, då jag finner det mesta larvigt och ett slöseri av tid. Jag hoppas hur som helst att du finner styrka och motivation av min kommentar, då det är just det jag vill ge dig eftersom jag så gärna vill se mer material från dig! (ingen press). Jag kan också upplysa om att jag är väldigt berusad just nu! Men det är ju faktiskt min födelsedag.. Detta är dock ytterst seriöst! Herrå!

    SvaraRadera
  2. haha bra alex. det är viktigt att ge ett seriöst intryck!

    SvaraRadera

Ta din tid att skriva vem du är, det blir roligare så!