söndag 23 januari 2011

Ett utbrott på Charlie Sheen

Vilken trevlig helg hörrni! Festen igår var dunderbra, tycker jag, och jag hoppas att alla inblandade håller med.

Idag har jag mest latat mig, och tagit hand om Tomas. 
Och så har jag funderat en del över varför jag är öm, har blåmärken över hela kroppen och känner mig allmänt mörbultad efter igår. Den troligaste orsaken är nog brottningsmatchen som ägde rum här, som jag av någon outgrundlig anledning engagerade mig i, om den så kallade "snoppkudden".


Jag insåg även att jag inte har gett någon förklaring till varför jag, i mitt inlägg om Tom Bergeron, angav Charlie Sheen som en av mina värsta personer.

Det enkla svaret är att han är alldeles för äcklig för min smak.
Han har en äcklig frisyr.
Han har alltid sina otroligt fula bowlingskjortor på sig, som ser ut att vara gjorda i ett äckligt material.
Han har shorts som jag ogillar längden på.
Hans äckliga gubbknän klarar jag inte av, särskilt inte när han sitter ner med det ena benet över det andra.
Och hans vita strumpor är alldeles för högt uppdragna!

There you have it, jag vet att alla älskar honom av någon anledning, men jag kan inte begripa varför.
Vi går väl inte ihop bara. Hata mig om ni vill (men helst inte).




Edit; När jag skriver Charlie Sheen, så syftar jag mest på Charlie Harper i Two and a half men, men jag gillar inte Charlie Sheen överhuvudtaget.

1 kommentar:

  1. Men det är ju också allmänt känt att Charlie Sheen bara kan spela sig själv. Ergo Charlie Harper = Charlie Sheen irl. Bevis?
    http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article8414287.ab

    Jag tycker personligen att det är skönt att du tar upp det här då jag delar din avsky för denna människa. Jag kom på en till grej också! Han har alldeles för stort huvud.

    SvaraRadera

Ta din tid att skriva vem du är, det blir roligare så!